Saturday 25 February 2012

Sunyii


Hm , sunyi gilos sekarang .
Macam-macam dah berubah dalam life aku .
Dia dah tinggalkan aku , kebahagian aku pon dah tinggalkan aku .
Dia bukan milikku lagi .
But aku akan sentiasa tunggu dia , takkan ada orang laen
yang akan gantikan tempat dia dalam hati aku .
Tu janji aku dekat dia . Dan macam tu jugaklah janji dia dekat aku .
Aku terpaksa lepaskan dia , dan aku terpaksa paksakan diri aku untuk lepaskan dia .
Sebab aku lepaskan dia , dan dia lepaskan aku .
Cuma aku dan dia ja yang tahu . Tapi Alhamdullilah aku dengan dia still contact .
Tapi , dia still slalu dengan aku . Selalu ada saat aku memerlukan
seseorang untuk bercerita suka duka life aku . Thanks sebab judi jadi Bespren iteww .
Dia tak berubah sikit pon , walaupun relay kami stakat membe-membe .
Dia tetap macam Ikhwan yang dulu , yang selalu teman aku .
Yang tak pernah boring dengan aku .
Yang selalu bagi pesan dekat aku .
Yang selalu teguq salah dan silap aku .
Yang selalu teman aku .
Dan lastly yang selalu setia menanti aku .
Aku tak pernah rasa menyesal pernah kenal dia , pernah bagi kasih
sayang aku dekat dia dan pernah cinta dia .
Dia lah yang terbaik yang pernah aku dapat .
Sumpah aku sayang dia sampai sekarang .
And sayang aku dekat dia takkan pernah luput sikit pun .
Aku hope dia pun macam tu .
Aku takkan pernah penat berdoa dekat tuhan agar kami disatukan semula suatu hari nanti .
Aku harap dia still sayangkan aku lagi walaupun sbagai seorang rakan pun dah bulea buad aku senyum .
Aku harap dia bahagia dengan life dia .
Lastly , aku nak cakap dekat dia . Thanks sebab pernah sayang aku .

* huh ! lega , semuanya aku dah lepas . information , aku tak mintak belas kasihan korang ea .
nie diaries online aku , suma crita-crita yang bole dikongsi aku akan lepaskan dekat sini . tengkiu :)


No comments: